منتخب تيم ووشو ايران: قهرمانان بزرگ همواره از دل شهرهاي كوچك بيرون آمده‌اند



  • یزدفردا ": قهرماني ملي ورزش ووشو و منتخب تيم ووشو ايران در مسابقات كمربند طلايي هنگ‌كنگ گفت: قهرمانان بزرگ همواره از دل شهرهاي كوچك و محروم بيرون آمده‌اند.

رهاد منگليان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خاتم اظهار داشت: شايد هيچ‌‌كس فكر نمي‌كرد كه جواني از خانواده‌اي فقير و در شهري كوچك با امكانات كم، تيم منتخب ووشو ايران در مسابقات كمربند طلايي هنگ‌كنگ كه اسفند ماه سال جاري در كشور كره جنوبي برگزار مي‌شود را همراهي كند.
وي بيان داشت: حضور و نقش‌آ‌فريني جوانان خاتم در عرصه‌هاي علمي، اقتصادي، ورزشي و ... نشان از حسن اعتماد فرماندار و مسئولان اين شهرستان به جوانان است.
قهرمان ملي خاتم ادامه داد: جوانان خاتمي از استعداد بالايي برخوردار هستند و اگر امكانات كافي در اختيار داشته باشند، مي‌توانند از عهده انجام كارهاي به ظاهر مشكل و دست نيافتني برآيند و جزو بهترين‌ها باشند.
منگليان با بيان اينكه قهرمانان بزرگ همواره از دل شهرهاي كوچك پديد آمده‌اند، تصريح كرد: شهرستان خاتم نيز يكي از شهرهاي كوچك و كم امكانات به شمار مي‌رود و بسياري از ورزشكاران و قهرمانان رشته‌هاي ورزشي اين شهرستان با دست خالي با امكانات كم اما با توكل به خدا و پشتكار، جهش فوق‌العاده‌اي در ورزش شهرستان ايجاد كنند و بدون هيچ سرمايه‌ و اسپانسري به موفقيت‌هاي بزرگ دست يافته‌اند.
وي ادامه داد: اگر شهرستان ما صنعتي نيست در عوض استعدادهاي فوق‌العاده در زمينه‌هاي علمي، فرهنگي و ورزشي داريم كه همين‌ها سرمايه‌هاي اصلي شهرستان خاتم به شمار مي‌رود كه البته بايد مورد توجه و اهميت بيشتر مسئولان قرار گيرد.
اين قهرمان ملي از فرماندار خاتم به دليل حمايت از ورزشكاران اين شهر تقدير كرد.
منگليان همچنين از قاسم محمودي به خاطر تشويق و حمايت‌هاي معنوي و وحيد دهقان، قاسم يزداني و خانواده‌اش نيز به دليل هموار كردن مسير دستيابي به اين موفقيت تقدير كرد.

  • یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا